Afspraak verzetten of afzeggen

Soms is het niet anders, en moet je een afspraak verzetten of afzeggen. Echter, voor de continuïteit en resultaten van de therapie, vinden wij het belangrijk dat afspraken zo min mogelijk worden gewijzigd. Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat een afspraak door bijvoorbeeld ziekte verzet, of afgezegd moet worden, dan kun je dat doen bij de behandelend logopedist (via haar mobiele nummer). Dan wel graag bellen, niet appen of mailen en minimaal 24 uur van te voren. In geval van ziekte kan dat nog ‘s ochtends voor 08.00 uur. Gegevens van de logopedisten vind je op de teampagina van KLinkR.

Voor afspraken die niet, of niet op tijd worden afgezegd, brengen wij € 10 administratiekosten in rekening.

Corona update

We nemen de zorgplicht naar onze cliënten, maar ook naar onze omgeving erg serieus. Dit houdt in dat we in ieder geval per direct cliëntencontact gaan vermijden tot 28 april 2020. De geplande afspraken worden vervangen door telefonische consulten/tele-logopedie middels FaceTime/Skype/whatsapp videobellen: alle cliënten die een afspraak hebben staan worden door de behandelend logopedist op de afgesproken tijd gebeld. Daarnaast wordt elke week huiswerk verstuurd via de e-mail. Nieuwe cliënten kunnen zich blijven aanmelden via de mail of telefonisch. Er zal dan contact met je worden opgezocht om een passende planning te maken voor de therapie.


We krijgen tot dusver erg positieve reacties over onze tijdelijk nieuwe aanpak, maar we hopen uiteraard dat we onze clienten weer z.s.m. fysiek kunnen zien, want we missen jullie wel.


We blijven voorlopig op deze manier behandelen, dit geldt zolang de landelijke adviezen, betreffende de sluiting van scholen, van kracht zijn. Alvast dank voor het begrip en hopelijk kunnen we er op deze manier toch nog voor jullie zijn.


Groet, het KlinkR team