Afspraak verzetten of afzeggen

Soms is het niet anders, en moet je een afspraak verzetten of afzeggen. Echter, voor de continuïteit en resultaten van de therapie, vinden wij het belangrijk dat afspraken zo min mogelijk worden gewijzigd. Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat een afspraak door bijvoorbeeld ziekte verzet, of afgezegd moet worden, dan kun je dat doen bij de behandelend logopedist (via haar mobiele nummer). Dan wel graag bellen, niet appen of mailen en minimaal 24 uur van te voren. In geval van ziekte kan dat nog ‘s ochtends voor 08.00 uur. Gegevens van de logopedisten vind je op de teampagina van KLinkR.

Voor afspraken die niet, of niet op tijd worden afgezegd, brengen wij € 10 administratiekosten in rekening.

Corona update

We nemen de zorgplicht naar onze cliënten, maar ook naar onze omgeving erg serieus. Dit houdt in dat we in ieder geval onze zorg op de locaties en praktijken verder opschalen. Wij houden uiteraard rekening met de RIVM voorschriften. We schudden geen handen, wij zorgen voor voldoende afstand tijdens de behandeling en wassen extra vaak onze handen.

Mocht je klachten hebben als verkoudheid, hoesten of koorts, dan vragen wij je om de behandeling telefonisch af te zeggen bij de behandelend logopedist. De behandeling wordt dan via telelogopedie vervolgd.


Groet, het KlinkR team